Wednesday 9 June 2010

PRODUK AFFILIATE DIGITAL - GAMES ANAKKUSAYANG

Inginkan games untuk anak yang islamik, mendidik, sentiasa diupgrade, makin lama makin banyak games, bayar sekali seumur hidup, tidak perlu install, dan boleh main dari mana-mana?.

Seronoknya kalau anak bertambah cerdik dengan bermain games, ada ke games yang macam tu?

Memperkenalkan games mewarna online berunsur islam pertama dalam Bahasa Malaysia, Games Mewarna AnakkuSayang.
Sesuai untuk anak 2 - 7 tahun


Promo kat atas tu aku cut & paste dari mainpage produk pendidikan ni. Produk merupakan satu software mewarna online khas untuk kanak-kanak berumur 2-7 tahun. Harganya murah cuma RM30. Komisen affiliater RM10. Ok la tu.....

Mesti korang tertanya boleh jual ke produk ni....??? Kalau setakat nak mewarna online berlambak software free kat internet.

Jawapan aku BOLEH sebab software mewarna ni lain dari yang lain dari segi pemilihan gambar. Banyak software mewarna yang free ni datang dari barat so gambar yang perlu diwarnakan pun ala-ala barat le. So anak-anak kita akan lebih kenal Barney, Mickey Mouse dan bla..bla..bla..

GAMES ANAKKUSAYANG ni hasil perah otak seorang MUSLIM MALAYSIA so gambar-gambar yang kena diwarnakan nanti bercirikan Malaysia dan Islam. Ini secara tidak langsung mendidik kanak-kanak dengan budaya kita sendiri. Kalau tak caya korang boleh dapatkan sampel PERCUMA yang disediakan oleh pemilik software.




So amacam...ok tak produk ni. Pada sesapa yang inginkan kelainan boleh le try affiliate produk ni. Aku yang selalu merayap kat alam maya ni pun jarang jumpa banner produk ni so ini la peluang kita kan....Benda-benda macam ni korang boleh pegi terjah forum / blog keibubapaan. Antaranya:


Selamat Buat Duit Online Dengan Affiliate

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails