Wednesday 9 June 2010

AFFILIATE PRODUK FIZIKAL - GULA STEVIA

Gula oh Gula

Sekarang ni sana-sini orang heboh bab gula. Hari-hari kalau baca paper mesti keluar bab gula. Gula dah habis...gula kena sorok...gula diseludup...lesen jual gula...orang Malaysia terlebih gula... dan bla..bla..bla...

Disebabkan semua orang dah kelam-kabut pasal gula so aku pun hari ni gatal tangan google sana-sini bab gula. Aku pun tak nak le ketinggalan zaman mengikuti perkembangan semasa ni.

Secara tak sengaja aku jumpa satu laman web affiliate produk gula. Wow!!! Jual gula pun dah pakai sistem affliate. Ini dah menarik...

Gula yang aku maksudkan tu bukanlah gula tebu tapi gula yang terhasil daripada ekstrak pokok STEVIA. Pokok STEVIA ni merupakan pemanis semulajadi yang banyak digunakan di Jepun. Berdasarkan pembacaan aku pokok ni berasal dari Paraguay dan sekarang baru sahaja masuk market di Malaysia dalam setahun dua ni.

Apa yang menarik gula ini tak ada kalori dan rasanya memang manis macam gula tebu. Pendek kata gula ni bagus untuk orang yang ada masalah diabetes dan orang yang nak jaga kesihatan. Kajian telah dibuat dan membuktikan bahawa gula ni mempunyai tahap kemanisan 200-300 kali ganda berbanding gula tebu. So kalau nak bancuh air gula stevia ni taruk sikiiiittt....je.

Memandangkan produk ni baru lagi kat Malaysia aku rasa gula stevia ni ada potensi untuk digunakan secara meluas. Register affliate ni pun free je. So kalau korang kekurangan modal untuk berniaga gula apa kata try affliate ni.
Kalau berminat nak dapatkan produk STEVIA atau nak lebih tahu pasal STEVIA korang boleh klik banner bawah ni. STEVIA ni bagus untuk kesihatan. Sesuai sangat la untuk orang yang nak diet, obes dan kencing manis

Kalau nak join affiliate plak korang klik banner bawah ni

steviasugar affiliate program

Selamat Buat Duit Online Dengan Affiliate

1 comment:

  1. Dapatkan daripada kami bekalan Gula Stevia yang paling murah di Malaysia. Gula Stevia di proses di kilang tempatan dan di edarkan oleh syarikat islam bumiputra, di jamin halal. Bebas dari rasa pahit.

    Harga: 1/2 KG -> RM45

    Untuk Maklumat Lanjut:
    call/sms 013-431 2808 (omar)

    http://www.facebook.com/pages/Pemanis-Stevia-Rebaudiana-Paling-Murah-Di-Malaysia/350979478353752

    http://steviasentral.wordpress.com/

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails